11 februarie 2009

Despre Sesiune


CLICK PE IMAGINE PENTRU A MARI :) Asa cum spune titlul , va voi impartasi unele pareri personale despre sesiune . De precizat ca sunt boboc deci pentru mine a fost prima :) .

Nu stiu de unde sa incep , dar voi incepe de la inceput ... colocvii . Bai tata , eu credeam ca astea sunt asa , la mishto ca de fapt examenele sunt baza , miezu . Am aflat si eu ca de fapt colocviile sunt tot un fel de examene cu credite si tot tacamul . Oho , bine am zis , inseamna ca le iau ca sunt colocvii doar , cuvantul examen inspira mai multa frica . Examen are mai multe legaturi pe parcursul vietii ... Examenul de Capacitate (ex`u ca acum sunt teze nationale sau ceva gen) , Examenul de Bacalaureat , Examenul de Maturitate :)) si alte examene . Deci cam tot ce misca important in viata noastra dirijata se bazeaza pe examen .

Ca sa n-o lungim , am observat mai multe metode de abordare a sesiunii (Daca mai sunt si altele ... lasati un comentariu la articol cu metoda voastra si o voi posta )

1) Invat in noaptea dinainte toata noaptea , nu dorm si ma duc la examen cheaun dar cu materia in cap , chiar daca o uit peste 1 zi . (APROBAT) functioneaza foarte bine in situatii critice ;
2) Invat intre examene cate putin , imi fac somnu , cu pauze intre sesiunile de invatat , ca la carte (PARTIAL APROBAT) am cunoscut cazuri care au obtinut note f. mici sau au picat folosind aceasta metoda .
3) Invat tot timpul anului a.k.a. TOCILAR si in sesiune doar repet si ma duc la SHCUALA cu materia toata invatata dar nu dau la nimeni ca "EU AM INVATAT" (APROBAT) DAR ... doar daca esti anti-social si vrei neaparat sa nu ai prieteni , viata sociala activa si sa fii "luat`u la mishto"
4) Invat putin , mai imi da si colegu , mai imi da si "o fata care stie de la alta grupa" si poate iese de Sf. 5 ! (NERECOMANDAT) daca nu stie colegu si "fata de la cealalta grupa" nu poate sau nu vrea sa iti dea .... nu prea e bine sa fii RR`ist extrem .
5) Cumpar , handsfree cu magneti , lanturi cu vibratii , gadgeturi scumpe , hf bluetooth , fituici milimetrice , scris pe talpa etc. etc. (Ultima varianta) daca te prinde , pe langa faptul ca iei 1/2 mai te ia si la ochi ca ai incercat prosteala . Si aici nu merge ideea "Si asa nu stiu nimic , macar sa incerc" .

Cola/tigari /cafea/ciocolata neagra/ceai verde/ascolecitin ... Ce treaba au astea cu sesiunea ? Cola + cafea = testul de anduranta . tigari = stress , ciocolata neagra = energie , ceai verde = revigorare , ascolecitin = memorie turbo :P . Mai puteam sa adaug si o metoda mai putin folosita , adica muzica ambientala , de invatat , dar nu prea e cunoscuta deci nu o bag .

Asa ca fete/baieti bafta in continuare la sesiune si daca ati terminat-o "Vacanta Placuta" . In continuare va citez de la un poet anonim o poezie care va las pe voi sa hotarati daca e profunda , amuzanta sau doar aberatie :


Din ochi imi curg formule - lacrimi,
si-aud doar cifre fara de sfarsit,
iar degetele mele ard in scrisul dulce
trecand de-al nestiintei inghet.

Si ochii mi se-aprind de-ardoare
si-aud mai bine si sunt prins
de al cifrelor halucinant joc,
pana si scrisul e acum nesatios.

Cu tremur de cafea si tutun dulce,
cufundat in fum negru si scris gros
ma prind cu patima de-o mina,
completat ma simt, de un creion.

Adorm, si ma trezesc in puf de mina,
invelit sunt de un top de foi,
si al unei demonstratii dulce sunet
ma mai alinta-n zor de zi.

Obositor e, ochii imi adorm pe masa,
iar buzele cascate-mi cad pe jos,
pana si mainile ma trag in patul moale,
dar e frumos si magic, nimic nu mai e anost.

Cugetare :

Incarcat de sentimente beligerante ce te trag in doua directii opuse, saturat de nopti nedormite, dar antrenat de lipsa inertiei anoste a zilei obisnuite, esti constrans sa te lupti cu insuti organismul care te defineste, sa renunti la somnul tau obisnuit, sa-l inlocuiesti cu cafeaua, sa te autodistrugi, atat fizic, cat si psihic, pentru un rezultat aparent de moment.

0 comentarii: