04 ianuarie 2009

La Multi Ani !

Revin in forta , in Noul An , 2009 cu forte proaspete . Va urez " La Multi Ani " si tot ce va doriti pe 2009 , dragoste , liniste , avere , masini scumpe ... treaba voastra faceti ce vreti voi cu urarea de la mine :)) .

Asa cum am promis anul trecut , inainte sa plec la munte va voi da detalii despre vacanta pe care am petrecut-o la Predeal . Deoarece sunt multe de povestit voi imparti in 2 articole toata treaba . In primul articol ma voi referi strict la partea "In tren" dus-intors si in al 2 - lea articol va voi spune cum e sa fii turist pe Valea Prahovei , in Predeal , intr-o perioada de varf cu bune si cu rele dar fara foarte rele .

Ce mi-am propus pe anul asta ? Am citit un blog zilele trecute pe care autorul isi trecuse dorintele din 2009 si asta intr-un mod foarte detaliat, cu luna si dorinta . Eu nu voi face asta pentru ca mi se pare copilareste si absurd . Eu , de la noul an imi doresc in primul rand liniste , cea pe care nu am avut-o in 2008, clasicele sanatate si putere de munca (studiu) , imi doresc sa iau cat mai multe examene la facultate daca nu chiar toate cu tot cu restante :) , sa scriu cat mai mult si cat mai bine pe blogul asta si sa intru intr-o dispozitie buna , dispozitie in care nu prea ma aflu acum . Acestea fiind spuse va las sa cititi in continuare articolele , care sper sa va placa , sanatate si voie buna in 2009 .

0 comentarii: