17 decembrie 2008

De Craciun , fi mai bun , fi adevarat ! :)


Cadoul se afla in josul paginii >>>

Suntem la jumatatea lunii Decembrie , cea mai iubita perioada din an , in care se iau vacantele de la scoala , munca si alte activitati . Este luna in care toata lumea se impaca cu toata lumea , vin rudele in vizita de Craciun , fiecare dintre noi primeste cate un cadou sau mai multe dupa caz . Ce sa mai incolo si incoace este VIS .

Pe langa cei bogati care sunt mai speciali si fac Craciun si Revelion cum "nu s-a mai vazut pe lume" din cate am auzit pe la lume treburile stau simplu . Unii prefera un Craciun in familie , la un cozonac , un lebar , o sarmaluta si un pahar de vin rosu iar altii merg la munte , fiecare cum ii permite buzunarul . Adevarul este , cel putin pentru mine ca de atatia ani mi s-a cam taiat sa mai stau acasa de Sarbatori , rutina m-a dat gata cel putin , aceeasi chestie an de an , aceleasi persoane . 25 - sormea & co. , 26 - matusimea & co. , 27 - spatiu rezervat doritorilor . Ca sa nu fiu inteles gresit , mie imi face placere sa am musafiri , sa stau cu ei , sa glumesc dar pur si simplu acelasi lucru an de an nu prea mai tine . Asa ca o sa continui articolul cu solutia mea pentru iesirea din rutina .

M-am hotarat , impreuna cu prietenii mei sa mergem de Craciun la munte . Unde altundeva decat la PREDEAL :)) , ca vorba aia "Vara la Mamaia si iarna la Predeal . Am gasit cazare relativ ieftina , biletul de tren pentru studenti 50 % redus , intr-un cuvant o afacere bunicica . Probabil ca vor exista guri ca vor spune ... " Da ma dar nu esti cu familia , nu ai mancare traditionala ca acasa , nu e aceeasi chestie . " . Da , intr-adevar nu sunt cu familia , dar sunt cu persoane apropiate mie , cu care ma simt bine . Cat despre mancare rezolvarea este foarte simpla ... pun pariu ca toate restaurantele din Predeal au meniu special de Sarbatori deci sarmalutele , cozonacul sau carnatii de casa nu vor fi o problema .

Un alt aspect al acestor Sarbatori este acela ca e parca , cel putin mie asa mi se pare , ca lumea este mai darnica si aici ma refer in special la cei care chiar au de unde da . Se fac tot felul emisiuni , campanii de strangere de fonduri , jucarii , hainute pentru cei mai nevoiasi sau cei loviti de soarta , carora le este si mai greu de Sarbatori . Eu unul sunt pentru aceste campanii si nu doresc nimanui sa experimenteze cum e sa te trezesti in dimineata de Craciun , sa te uiti sub pom si sa nu gasesti nimic sau mai rau nici macar sa nu ai pom , sau casa in care sa pui pomu.

Trecand peste partea emotionala pe care am vrut sa o evidentiez in mod special , as vrea sa subliniez faptul ca , Craciunul dealtfel ca si Pastele a devenit un fel de " Eveniment Monden " pentru unii , care deformeaza in cele mai urate moduri aceasta sarbatoare foarte importanta , poate chiar cea mai importanta . Smecherii si pitzipoancele lor pleaca acolo unde "se zice" ca e cel mai bun loc sa te vada "LUMEA" , la Saint Tropez , in Insulele " Tganakgayh " sau in orice alte locuri exotice despre care se scrie in revistele " glossy " (a se intelege tabloidele cu pagini colorate si hartie scumpa) . Unde a disparut mitul conform caruia fiecare om isi doreste in Ajunul Craciunului sa ninga si de Craciun sa fie alb tot , nu stie nimeni dar cu siguranta lumea se schimba ... in bine sau rau ... fiecare decide pentru el ce si cum .

Dar gata , fiecare isi petrece timpul cum vrea , unde vrea si cu cine vrea , asa ca nu o sa tin eu predici despre asta . Tie cititorule iti urez " Sarbatori Fericite " un Craciun si un Revelion asa cum ti le doresti si toate cele bune pe 2009 .

Ca tot suntem in luna cadourilor am si eu un cadou pentru voi , cititorii mei fideli , un set de 101 Wallpapere speciale de Sarbatori . Mai jos aveti linkul direct de download , click si va duce direct la pagina de download . Sper sa va bucurati din plin de aceste wallpaperuri speciale .

CADOU
http://fisierulmeu.ro/23BWQYIPXE63/Christmas-BoundyG-Blog-rar.html

P.S. Voi reveni cu un articol despre experienta traita in Predeal .

1 comentarii:

Anonim spunea...

ffffff frumos noul articol.....Predeaaaaaaaaal Frateeeeeeeeee :D!