27 aprilie 2009

1 Mai Muncitoresc


Si cum saptamana aceasta toata lumea face planuri , cumparaturi si combinatii de 1 mai voi scrie si eu un articol care sa mearga in ton cu atmosfera , vibe`u cum se zice mai nou :) .

Inainte de toate vreau sa precizez ca titlul nu este pus pentru a evidentia cultura mea , capitol la care stau destule de bine si nici pentru a reaminti de vremurile comuniste . Titlul l-am pus in gluma , sa fie in acelasi timp si amuzant dar si potrivit .

1 Mai , pentru mine cel putin , ca doar e blogul meu si expun parerea mea aici este un motiv ca sa nu mergi la scoala/facultate/munca . Bere , mici , carnati , vin , manele la maxim . Si uneori se mai lasa si cu box , c`asa`i la noi cum ar zice Puya !

Dar cu timpul , ziua de 1 Mai a capatat si alte sensuri si in acelasi timp si mai multe zile . Mai nou 1 Mai inseamna de pe 29-30 aprilie pana pe 2-3 mai . Se organizeaza concerte , show`uri , activitati speciale de zilele acestea . Ca sa dau exemplu anul acesta , va voi spune despre ce show`uri stiu eu ca vor avea loc . Sa incepem cu Constanta si implicit cu Mamaia :

1) Sunwaves - va incepe pe 30 aprilie si se va termina pe 3 mai , 4 zile si 3 nopti de muzica electronica de calitate cu lansari de la label`uri , video mixuri si dj celebri de prin alte tari .
Parere personala : Da , in regula pentru amatorii genului printre care ma numar si eu dar am deja alte planuri (citeste mai sus)

2) Sea Sound - incepe tot pe 30 aprilie si se termina pe 2 mai . Acest show este relativ nou si este organizat de "The Mission" adica de oamenii care au adus cei mai tari dj si cele mai tari formatii in Romania in ultimul timp . .
Parere personala : Cred ca este un pic mai slab ca Sunwaves din cauza line-up`ului dar si a locatie destul de ciudate .

3) Club Bamboo Mamaia - 1 mai - Bustha Rhymes iar pe 2 mai va veni JaRule . Pretul este 100 ron dar pentru FANI cred ca nu ar fi o problema asa de mare .
Parere personala : Respectivii artisti nu mai sunt de mult in lumina reflectoarelor , poate doar Bustha prin reluarile de la MTV ca de scos nu prea s-au riscat . Se zvoneste ca ar produce dar nu stiu ce sa zic . Celor care se duc le urez numai sa nu dea dea "bambooini" la concert .

4) Club Fusion - Petrecere speciala cu muzica electronica . Asa este anuntat evenimentul ce va avea loc in Club Fusin a.k.a. fostul Goa de la Cazino din Mamaia .
Parere personala: promovare 0 , line-up 0-1 deci cred ca va fi plin doar pt ca este in centrul statiunii :))

Ne ducem putin spre Sud , cu vreo 3 statiuni si ajungem in Costinesti , yesssssss . Pentru cei care nu au aflat inca , se deschide Mega-Discoteca Tineretului cu 2 zile pline de evenimente dar si Imperio care se afla in fata la Albert`s .

1) Mega-Discoteca Tineretului : Va fi deschisa pe 1 si pe 2 mai si va avea foarte multe trupe si foarte multi Dj cunoscuti chiar si internationali . Sa va zic cateva nume care vor concerta : B.U.G. Mafia , Parazitii , September , Sonique , Dj Layla , Dj Project , Vali Barbulescu si multi altii deci se asteapta sa fie 2 seri magice cu after party "of course" in Azteca :D .
Parere personala: I love DISCoT si cred ca am zis totul . Ne vedem pe 2 mai acolo :X .

2) Club Imperio : Va fi si acest club deschis dar nu stiu ce sa zic despre cine va veni sau ce se va intampla pentru ca nu exista informatii prea concludente . Nu stiu sigur dar cred ca va fi deschis din Ring unde sunt sigur ca Mc GeoDaSilva va pregati o petrecere de`a lui Juerga Loca cum ii place sa zica lui .

Si cam aici se opreste orizontul meu de cunoastere despre petrecerile de 1 mai . Desigur ca mai sunt multe dar eu nu am habar de ele . Ah , mai e unul ... La Hanul Piratilor din Mamaia , cik se lasa cu chermeza d`aia mare la cabanutele din dreapta . Puteti sa mergeti si acolo ca cica e ceva serios :)) (acolo fac eu 1 mai) .

Ca am stabilit semnificatia 1 Mai in zilele noastre acum voi posta un link pe trilulilu despre 1 Mai Muncitoresc cel adevarat cantat de Corul Madrigal , melodie pe care o ascultau parintii nostri in era comunismului de 1 mai si nu minimal sau manele ca acum .



1 Mai muncitoresc
Vezi mai multe video din Muzica »

Cam atat pentru articolul asta , cred ca am zis tot ce era de zis si daca mai e ceva de zis , am Shout Box sau rubrica de comentarii dar va rog sa postati in limita bunului simt . Accept completari , critici , felicitari si tot ce va trece voua prin cap sa postati .

1 comentarii:

Anonim spunea...

de white horse n-ai scris nimic,ah:-w? acolo am fost noi :X .byanka:*.