21 noiembrie 2008

Alegeri electorale a.k.a. Cine fura mai putin ?

Suntem in plina campanie electorala , candidatii la Senat sau Camera Deputatilor alearga ca eroii din bloc in bloc sperand sa convinga lumea ca ei sunt candidatul ideal . In goana aceasta dupa putere au loc uneori si intamplari foarte amuzante . Candidatii merg pana intr`acolo incat dau cu mopul pe jos , croseteaza sosetele in direct la emisiuni , planteaza copaci in colegiile unde candideaza , se implica desigur doar de suprafata in solutionarea problemelor cetatenilor cu municipalitatea etc. etc.

Dar adevaratul moment comic al acestor alegeri il reprezinta candidatura mai multor persoane publice sau nu care sunt considerate castigatoare sigure in colegiile unde candideaza . Asta inseamna ca avem pe listele electorale candidati cu nume care nu nici o legatura cu politica . O sa va enumar cateva : bivolul lu` Becali Smarandescu , umoristul Florin Calinescu , regizorul Sergiu Nicolaescu , cantareata Luminita Anghel (desigur cu hit`ul Let me try) care candideaza cu Elena Udrea intr`un colegiu din Bucuresti si lista poate continua dar ma voi opri .

Fiind din Constanta , judet rosu asa cum este supranumit , unde PSD face legea am sa va expun optiunea mea electorala si justificarea acestei alegeri .

Eu la alegeri o sa pun stampila pe pozitia 1 de pe randul 1 din buletinul vot si anume pe alianta PSD+PC pentru ca desi toata lumea spune ca primarul meu din Constanta , Radu Mazare , a furat eu le zic ca a si facut ceva si de aceea pentru ca el sa faca mai multe ii trebuie sustinerea Guvernului . Proiectele exista dar nu exista sustinerea de la Bucuresti ... soseua de coasta pe malul marii , insula artificiala de pe lacul Siutghiol , aceste proiecte si multe altele nu pot fi realizate decat cu sprijin guvernamental .

Acestea fiind spuse , eu nu va consiliez cu cine sa votati dar va spun sa va ganditi sa votati cu cei care va vor face voua mai mult bine , fiecaruia in orasul din care este . Si nu uitati , PSD , singurul partid SOCIAL din Romania e de partea poporului nu de partea investitorilor cum sunt partidele de dreapta .

Terminand aceasta palologhie electorala si trecand intr`o nota mai amuzanta vreau sa va zic ca o sa ma distrez nebuneste cand o sa vad in Parlament nume grele din show-bizz dar care nu au nici o treaba cu politica , sa vezi atunci gafe , intamplari si atacuri . Sa asteptam impreuna perioada aceea cand vom rade noi de ei nu cum au ras atatia ani ei de noi . Long live the Queen (of England) desigur :)) .

2 comentarii:

Anonim spunea...

votul ar fi trebuiet sa fie ceva confidential :)! in fine si eu cred ca voi vota la fel! Se pare ca tinem cu rosu mai toti! :D

Anonim spunea...

"Eu la alegeri o sa pun stampila pe pozitia 1 de pe randul 1 din buletinul vot si anume pe alianta PSD+PC pentru ca desi toata lumea spune ca primarul meu din Constanta , Radu Mazare , a furat eu le zic ca a si facut ceva si de aceea pentru ca el sa faca mai multe ii trebuie sustinerea Guvernului"


so.....
If u cannot beat them join them