28 decembrie 2007

Raiffeisen , Alpha , BRD .. "BENK"


Ca mai toti romanii , am si eu pe cineva "afara" ... care mi-a trimis bani de Sarbatori prin Western Union si de aici incepe povestea !! m-am dus azi la mine in cartier (unde sunt vreo 6 banci puse in linie ) prima oara la Raiffeisen , mai luasem de la ei , a fost ok dar azi ... mergeau doar 2 ghisee si alea statea lumea la coada , 10 persoane pe ghiseu , am mers langa , la Alpha , intru acolo , oamenii La multi Ani , alea alea , la care eu "Western aveti ?" mi-au zis politicos ca nu si am plecat si m-am dus la banca unde am si cardul si am mai lucrat cu ea , servicii ireprosabile pana acum . Avea deja o doza de nemultumire din cauza celorlalte 2 banci si acum urmeaza episodul BRD .

Erau tot 2 ghisee dar erau doar 2-3 persoane la coada pe ghiseu . Ma asez ca omul la coada si astept , erau doar 2 persoana inaintea mea . Gandindu-ma ca o sa scap in maxim 10 minute zambetul imi apare din nou pe fata . Astept 5-10-15-20-30 minute , prima persoana nici nu se clintise de la ghiseu , gandindu-ma sa intreb ce se intampla raspunsul apare ca din senin de la un functionar care culmea , nu vorbea cu lumea de la rand ci cu colega de la celalalt ghiseu .

Ca intr-o piata aceasta ii spune colegei : Fata , imi merge "nashpa" programul ! La care cealalta ii da raspuns la afirmatie : Da fata si mie , isi bat astia joc de noi
Dupa vreo 1 ora de asteptare ajung primu la ghiseu , cu foaia completata , buletinul in mana ... mai aveam nevoie doar de 2 stampile (in cazuri normale) . Ma inampina domnisoara , cu zambet larg , politete iesita din comun pentru Romania , acest fapt stergandu-mi putin din indignarea mea . Imi ia foile , le stampileaza , le semneaza , semnez si eu , le mai bibileste acolo si imi spune politicos "Ne pare rau dar ne merge greu si va trebui sa asteptati un pic mai mult .

Astept eu , gandindu-ma la maxim 5-10 minute , dar nu frate , am stat 30 minute in fata ghiseului uitandu-ma la proasta aia cum zambea si vorbea la telefon cu iubitul despre faptul ca
ea a racit si a mancat supa !!!!!!!! De-abia m-am abtinut sa nu fac scandal acolo si am plecat cu viteza gandindu-ma serios sa schimb banca . Deci concluzia care este ? Romania , tara in care serviciile sunt supraevaluate , functionarii sunt de cacat si legile sunt doar pentru muritoriii de rand . Succes tie cititorule , mai mult decat am avut eu . Lasati commenturi cu intamplari similare daca vreti .

1 comentarii:

Anonim spunea...

Aspectul textului ar putea fi imbunatatit,este greoi sa citesti un text"plin" asa ca scrie si u mai aerisit,organizat in paragrafe.. etc te descurci tu bibanule